Ta strona używa Cookies. Dowiedz się więcej o naszej Polityce dotyczącej Ciasteczek.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Kancelaria Lexis

Kancelaria Lexis świadczy usługi w zakresie doradztwa prawnego dla przedsiębiorców, jednostek samorządu terytorialnego, podmiotów leczniczych, organizacji pozarządowych, wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych, jak również osób fizycznych.

Zmieniające się regulacje prawno-gospodarcze, a w konsekwencji konieczność podejmowania strategicznych decyzji biznesowych, wymaga stałego i profesjonalnego doradztwa prawnego, które w pełni gwarantujemy.

Efektem naszej pracy są optymalne rozwiązania, dostosowane indywidualnie do potrzeb naszych Klientów.

Zaufanie naszych Klientów budujemy w oparciu o profesjonalne podejście do każdego z Nich i przekazywanych nam spraw.

  

Serwis On-line

Kancelaria Lexis jest w trakcie tworzenia dla swoich Klientów, autorskiego programu (Strefy Klienta – Strefy Online), za pomocą którego każdy Klient będzie mógł przeglądać akta spraw jak również pobierać dokumenty. 

Kancelaria Lexis jest w trakcie tworzenia dla swoich Klientów, autorskiego programu (Strefy Klienta – Strefy Online), za pomocą którego każdy Klient będzie mógł przeglądać akta spraw jak również pobierać dokumenty. Serwis automatycznie poinformuje Klientao stanie spraw – jeśli do akt sprawy zostanie dołączony jakikolwiek wpis lub dokument (np. pismo przychodzące, bądź utworzone w Kancelarii, etc.) system przesyła Klientowi na wskazany adres e – mail alert o odpowiedniej treści. Ponadto Kancelaria posiada w formie elektronicznej backup wszystkich otrzymanych od Klienta oraz wytworzonych w Kancelarii dokumentów,z których prawnicy Kancelarii mają możliwość skorzystania np. w trakcie spotkań z Klientem, rozpraw sądowych czy prowadzonych negocjacji. Wszelka korespondencja papierowa kierowana do Kancelarii odbierana jest pod jednym adresem do korespondencji (niezależnie od oddziału Kancelarii, do którego ma trafić), gdzie po jej odebraniu jest skanowana i zostaje wprowadzona do systemu informatycznego (z przyporządkowaniem jej do właściwego prawnika). 

System zostanie uruchomiony na przełomie grudnia 2014/stycznia 2015 roku.